dimecres, 28 d’abril del 2010

3 mesos in Maun ( T.I.A.)



Dumela Rra/ Mma

Sempre utilitzo aquesta manera de saludar, com ja deduiu és en setswanès. Després de tres mesos en aquestes latituds del mòn, haig de fer una valoració de com ha anat tot fins ara. Però quan ho faig em dono compte que necessitaria un setmanes per pensar i meditar tot el que aquí succeeix. Com ja us he dit, en ocasions, aquí cada dia és un repte i quan penses que ja t'has normalitzat i trobes l'equilibri alguna cosa cambia i t'has de tornar a readaptar. Ara ja ho entenc i aquesta és la normalitat que visc i viure en els pròxims mesos.

La veritat us haig de dir q el procés, en moments, no ha estat gens fàcil, més complicat del que em podria pensar. Ja ho diuen que Maun, no és un lloc fàcil i que no tothom està preparat per viure en aquest racó de Botswana tan friendly, amazing but sometimes much complicate it!!!!

Aquest cap de setmana he estat a la reserva de Moremi ( al Delta del Okavango) per celebrar el meu aniversari. Us adjunto una foto d'aquest lloc, potser és un dels llocs del mòn més impressionants i naturals que pots arribar a veure.

Seguiré compartint la meva vida de Maun amb vosaltres, però amb una altre perespectiva i pensament del que vaig arribar. Ja que ara entenc que aquí les coses necessiten un procés més lent, de pensar i sobretot de gaudir allò que normalment no valorem, tant per lo positiu com per lo negatiu, ja que és un aprenantatge continu.


Abraçades i petons a tots
Tsmaya Sentle

Biel

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Biel!

Som la family Ladrón. Esperem que ho estiguis disfrutant al màxim, i aprofitis cada moment allà, ja que són únics.

Una abraçada!

Victoria, Juvenal, Marc i Pau

EstheR ha dit...

Brother!
Qué gran t'estàs fent no?! Quina experiència i aprenentatge!
Per aquí tot molt bé, fa un dia que vaig tornar del Sàhara... :D
T'estimo moltíssim!
Petonets i energia...

SílviaG ha dit...

Biel!

Quan tornis tinc un llibre per recomenar-te, que em recordes a "antropòleg innocent",fanàstic;) Com tu mateix vas dir: "this is Africa". Ànim!, i recorda: viatjar i fer turisme no és el mateix. Un petó!