dilluns, 8 de març del 2010

Maun Maun Maun




Dumela a tots/ es !!!!! Ja feia dues setmanetes que no donava senyals de vida i ja tocava!!!!! Ja sé que per terres catalanes i altres esteu en època glacial!!!

Aquí ben aviat és a l'inrevés calor, calor i calor. Esperem que d'aquí un mes la dinàmica canviï !!! això sí tbé plou i amb ganes!!!

Per aquí les coses van en procés de normalització ( porto un mes dient això) però espero que durant aquesta setmana les coses ja s'aclareixin. Per un costat el tema de la casa, q segurament m'en vagi viure amb una altre noia , ja us informaré!!!!

El tema de la feina sembla que si q s'aclareix, ja tinc un schedule amb horaris uauaauauauauauauaua!!!!! i ja sé en quins projectes estic treballant, vaja que entenc el q estic fent ( desde fer tallers amb nanos, trainings de prevenció del Sida, ) i apart estic preparant uns vídeos on els nanos parlant dels efectes del Sida ( impressionant, la maduresa dels nanos)

I sí aquesta setmana em compro la bici per anar amunt i abaix per Maun, que sinó em posaré com un Baco!!!!

Ale aquí van una fotillo de Maun ( el paradís perdut)

Tsamaya Sentle

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola nene!! Que ha nevado en barcelona!!!!!! Pero mucho mucho mucho!
Que tal por ahi? bien no? normal que vaya poco a poco. No pases mucha calor, y bebe mucha agua, jejeje
un besote

Dima ha dit...

Hola bonic!!! veig que tot està sent molt interessant!!
Encara que no ho comenti et juro que em llegeixo el blog sempre!
Imagino que està sent una experiència amb coses bones i dolentes, que de vegades trovaràs a faltar Barna i de vegades no... pero creume que inclús allò que ara et pugui semblar dur o negatiu... amb el temps, quan hagis tornat també serà un bon record (t'ho dic per experiència). Així que a gaudir d'aquest privilegi i a fer mil fotos!!!!
Una forta abraçada
Dima.

SílviaG ha dit...

Bieeel! Quin luxe, horari i tot! Ja veig que les coses van posant-se al seu lloc, i malgrat la calor i els petits detalls que puguin empipar una mica estic amb la Dima (hooola!), quan diu que tot es difuminarà en un bon record. Només l'entorn ja s'ho val (quina foto!),i la feina sembla que pugui ser molt gratificant. Ja ens explicaràs això del canvi de residència... Esperem que et sigui moooolt fructífer.
Una abraçada i bones passejades bicicleres!

Unknown ha dit...

Biel!!!!
Q maca la foto! Sembla q estàs al paradís! M'agrada molt seguir les teves aventures des d'aquest blog, aplaudeixo la teva idea.
Q maco q sembla treballar amb els nens, em sembla q podeu aprendre molt els uns dels altres oi?
Doncs bé, espero el teu pròxim missatge! Petons des de bcn!

Desi ha dit...

Hola biel!!!
Me n'alegro que estiguis molt bé. Anem parlant amb Conchi i Maria per saber com ets.
Ara que sé que escrius en aquest blog, vaig entrant per a llegir les teves experiències.
Em sembla un treball increïble el que estàs fent, i l'ajuda que tenen aquests nens al tenir-te allà!!
M'alegro molt que tot et vagi bé i que ja tinguis uns horari(jejeje).
Un Petó molt fort i Cuida't
Desi

Laura ha dit...

Bieeel!
feia dies que no entrava al blog, estic superliada com sempre...
Quina enveja que em fas! Ojalà pogués estar per akelles terres. Em sembla que a l'estiu no hi podré anar, ja t'exlicaré.
I a veure si penges fotos teves!! Volem veure el bacó morenet!
mua
lau

Transparente ha dit...

Hola rei de la selva!

Veig que està siguent una graaaan experiencia....
Sembla que va ser ahir quan ens despediem a l'Elephanta, i ja han passat quasi 3 mesos.
Aprofita la tranquilitat en la que el temps i la vida es mou per aquell mon (encara que diguis que t'estressa)... aquí es bogeria.
Preciosa la foto, quines vistes...
Que segueixis disfrutant i amb a bona feina que de segur estas fent.
Seguirem les news de la nova residencia, el nou mitja de transport... i penja alguna foto on surtis tu ( a veure si resultarà que estas a caseta de bcn, je)
petons. Eva