dilluns, 22 de febrer del 2010



Dumela People!!!!

com vaig dir en l'últim email penjo unes fotillos!!!!

la primera és del paisatge que tinc desde la casa i la segona és del Michael, el fill petit de la zhie, amb una gallina ( poc abans de ser degollada)

La temperatura no canvia, és a dir, calor calor i calor!!!!!! però aquest cap de setmana he estat per Francistown, mig feina-descans. Ha estat bé desconectar de tot !!!! és una ciutat molt diferent, ja q està amb forntera amb Zimbawe i molta gent està de trànsit per accedir al país!!!

Ja em començo adaptar-me al ritme relaxat de la coses !!!! akuna matata!!!!!

I per ara no he tingut cap gastroenteritis pel menjar picant d'aquest país, pq van a extrems o tenen coses molt dolçes o bé molt picants !!!! creuem el dits perquè el meu estòmac aguanti!!!!!

Molts records a tots els que em seguiu, m'escriviu i els q no tbé!!!!seguiré amb el meu periple botswanès en els pròxims dies-setmanes.

Tsmaya Sentle

4 comentaris:

xavi ru ha dit...

segur que al ritme relaxat guanyes uns quants anys de vida i una mica més de pau interior... però si et relaxes massa potser t'acabem veient oficiar les misses!

molt maques les fotos!bara ens anem posant en situació!

petons i hakuna matata!

EstheR ha dit...

Guapo!!!
Aea si que ens agrades! molt xules les fotos!!! :D
Petonets i força!

SílviaG ha dit...

Dumela, rra Biel!!

O tsogile jang??

Les fotos molt xules! I sembla que vas abandonant la vida accelerada de la gran ciutat: t'imagino amb les rastes al vent, mirant a l'horitzó...I aquests desitjos d'indepèdència..., ja ens explicaràs! Un petonet guapo, i cuida't molt!
Sharp!!

El Sidral ha dit...

Hola senyor, record desde snt jaon city, per cert el vídeo de la festa del 2009 el van passar per tv3 al programa divendres, si vols per la web de la tele el trobaràs.
Ara que ets famos no ets aquí per signar els autograf...
bueno salut i poca feina...