dilluns, 28 de juny del 2010

5 Months !!!! I'm Motswana





Dumela !!! le kae !!!!

I'm Motswana ( tal com s'anomena a la gent nativa d'aquí). Ja fa 5 mesos que vaig agafar un avió per arribar un lloc enmig del bush!!! i si encara estic per aquí!!!!

5 mesos en què en cada mes hi han hagut novetats, canvis , alegries, tristeses, i sobretot intercanvi d'experiències i aprenentatge continu!!!!

Em sento feliç de dir que pertany d'alguna manera aquest petit mòn, nucli que és Maun. On es barreja gent de tot el mòn, on dir que ets blanc o negre no és despectiu , sinó una obvietat, els que vivim aquí per llarg o curt plaç , creem United Nations a Maun.

Ara comença una nova aventura, de la qual tbé em sento molt content i és la de rebre a amics i familiars en els propers mesos ( de juliol a octubre) no em puc queixar!!!! però això sí la propera vegada que marxi fora, crearé una empresa de vaitges i així em faig d'or!!!!!!

Us seguiré explicant les meves històries, que no es que siguin imprescinidibles . només vivències!!! però ara amb viatges pel mig que et fa conèixer una altra realitat

I per acabar us incloc fotillos, aquest cop de gent amb la qual treballo, i comparteixo la meva vida amb ells/es!!!!!!!!!!!!!!

Tsala Sentle i fins Juliol !!!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Biel , Biel...., que t'estas possant més morenet del normal....

T'envio per correu una foto que potser recordaras... o no....