dimecres, 2 de juny del 2010

DUMELANG !!! I ja són 4 mesos

Després de llegir tots els post’s que he anat escrivint em dono compte que ja són 4 mesos els que he passat per terres de Botswana i ens trobem a 1 de juny, l’entrada de l’hivern on durant els matins i les nits fa fresqueta ¡!!!

Són quatre , en els quals, he passat bons i dolents moments, però ara els miro amb perspectiva com un llegat d’aprenentatge I sóc feliç!!!! Ara ja no dic això de l’adaptació, sinó parlo de la comoditat d’un lloc I d’un país, que té les seves contradiccions però que alhora m’ensenya cada dia.

Aquest cap de semana he anat a la civilització!!! Gaborone la capital, on he pogut disfrutar anar de shopping ( qui ho diría), al cinema i al restaurant, semblava tota una experiencia nova per mi!!!!! La realitat d’aquesta zona es oposada a Maun, però alhora admiro les dues.

Només dir que els mesos van passant, més ràpid del que jo m’esperava i que encara em queda molt camí per aprendre, axí que aprofitar-ho!!!!
Tsmaya Sentle ( FREEDOM PALESTINE)

3 comentaris:

David Solana Moragues ha dit...

Homeeeeee, penja una altr foto que en tenim ganes!!!

Records i ànim.

El Sidral ha dit...

Salut Biel, per sant joan city tot bé, a punt de festa i amb moltes ganes de tornar-te a veure.
Va envia alguna foto per que fer-nos delir una estona...
Cuida't molt!!!

Unknown ha dit...

Estimat Biel el blanquet de rastes que quan li toca el sol es torna vermell!!!!!!

ALIAS GUSILUS!!!

Aquests dies m'enrecordat molt de tu, després de veure tot el que ha passat amb la "Flotilla per la llibertat" en aigües internacionals, per la marina israeliana , no deixo de pensar amb que el meu sentiment està totalment amb els cooperants com els que van perdre la vida a mans d'aquests "sanguinaris" o be amb persones com tu i molts com tu que s'aventuren per tal de prestar una ajuda que potser per nosaltres podria ser quasi insignificant, però que per les persones que la reben, a molts els hi va inclòs la vida i també per aprendre d'aquests món tant cruel i que si més no, ens fa més conscients i més sensats amb més criteri de revel•lia front en aquesta bogeria "egòlatra" de les classes dominants.
Pensa que estic aquí, a la "civilització" com dius tu, amb tot el meu pensament amb totes les causes solidaries que lluiten contra la injustícia i la desigualtat.

Que el Mon està molt mal repartit Biel i si tots poséssim el nostre granet de sorra, segur que "tomba"!!

Una forta abraçada i "Força Botswana!!" i visca Palestina lliure!!!