divendres, 5 de febrer del 2010

Dumela !!! Botswana

Ja porto una setmana en terres de Botswana!!!
Maun és un poble gran, on es barregen olors i multituds de colors!!! on les distàncies són descomunals i per tant, has d'agafar cotxe allà on vagis.
On tothom parla anglès i Setwana i jo no entenc res, no per l'idioma ( que també) sinó del perquè fan això ,...

Estic vivint amb la meva tutora, en una casa amb tres nens, ( dos fills d'ella i una noia adoptada) són molt agradables i responsbles i amb el més petit ( Michael), té 6 anys, passo llargues estones al pati de la casa, quasi no ens entenem parlant però ens comuniquem al 100%

La feina ja ha començat aquest dilluns, i farè un horari de 8- 17hores, it's so crazy!!! pq després diguin !!!!

Començo a saber quina feina farè, tot i q encara em queden molts dubtes per resoldre. En principi pels matins estaré a oficina portant la part d'oficina i per la tarda en escoles fent tallers amb nens !!!! apart d'algun vídeo que volen q fagi d'algun projecte que tenen.

Seguiré dient cosetes de la meva vida Africana la setmana que ve

Tsmaya Sentle

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola guapu!
Se sent molt xulo això que expliques, quina il·lusió!!!
Quan llegeixo les teves paraules també m'agafen ganes de marxar...
Aquest cap de setmana estic a terres de ponent, a casa els meus pares. També han vingut la meva germana, la meva neboda i el meu cunyat. I la nena és un encant, avui fa 9 mesos i a tots ens cau la baba...és tan amoroseta!!!
Beno, que segueixis tan i tan bé!
una abraçada!!!
bisous
Marta

erronea_mente ha dit...

queremos fotitas.. para darnos una idea visual de donte estas!! giada

Anònim ha dit...

Hola guapeton!
Ya veo que todo va muy bien, me alegro un montón.
Por lo que cuentas la experiencia no ha empezado nada mal, olé!!
Ya contarás lo del video co más detalle, de que se trata de que los niños utilicen el video? o esto es practicamente imposible por falta de material?o tal vez sean tus impresiones que vayas sacando imágenes de ello, estaría bien, no crees?

Me encantaría poder escribirte en catalan, pero mis pobres conocimientos me lo impiden.

Gracias por mandarnos información y mantenernos actualizados de tu actividad, asi vivimos contigo la experiencia, ummm quina emotio!!!

Cuidate mucho y disfruta a tope de lo que estas viviendo.

Un abrazote molt fort!!
Laura

Yara ha dit...

Hola Biel, ya he visto tus primeras líneas y esas sensaciones del viaje, disfruta, aprende al máximo me mantengo informada con este genial blog, un besito muy fuerte desde la otra orilla!!!
Yara

marla ha dit...

NEN!!! QUINA ENVEJA!!!!!!!
Joooo saps que estic rabiant... Que way tot, no?!?! M'alegro que tot vagi tan i tan bé!! Has d explicar moltes coses, eh?? I només portes pocs dies!!!
I lo del video?? Amortitza bé la camara!!! jajajaj
Per aquí tot igual... molt de fred i ara pluja!! Amb ganes de que vingui l'estiu!!
Soc partidaria de les fotoss!!! Penja fotosss!!!!
PETONETSSS

PD- Récords del Manu que está al pc al costat!!

marla ha dit...

Por cierto... soc l'Ari!!! juas juas

Nexes Interculturals de Joves per Europa ha dit...

Senyor Biel!!

que gran tot el que expliques! Això deu estar sent tot una experiència de vida!

Estic amb la Giada (hola Giada!), quan puguis penja fotos, que així ens farem més a la idea de com és tot plegat ;D

I quan puguis, podràs explicar això de que no entens el perquè de les coses?... que fa curiositat. Deu ser brutal el canvi...

Molts ànims amb tot, sobretot amb aquests primers dies d'adaptació! Segur que poc a poc ja aniràs pensant com ells i les rastes se't posaran a lo afro... :P

Salut Biel!

Oriol
Oriol

El Sidral ha dit...

buenas Senyor,
per sant joan city tot be, ja saps que jo quand sigui gran vull ser com tu.
Salut i força i molta sort

Miquel