dilluns, 1 de febrer del 2010

Life in Maun

Hola Gent !!!! Ja estic a Maun, dins de la vida Africana!!! la veritat no és fàcil adaptar-se i menys al xoc cultural!!!! Ara comença la gran aventura, avui dia 1 de febrer, el meu primer dia de feina , no ha fet molt la veritat es que em sento perdut i en molts casos no entenc el pq d'això o d'allò i tbé el tema lingüístic, I improve my english all the time.
La gent però m'ha acollit bé, estan pendents de mi i tenen molt en compte els significat de l'intercanvi que hi ha entre africans i europeus!!!!!

Seguiré explicant les meves històries més extensament quan porti més dies i tbé el lloc on visc, amb qui treballo, que menjo.

Que vagi molt bé i espero tbé el vostre feedback

tsamaya sentle ( good bye) and kisses

5 comentaris:

EstheR ha dit...

OLEEEEEEEEEEEEEE!
QUINA IL·LUSIÓ!!!
Els teus colegues ZuMbAoS preguntàvem com hauries arribat.. M'alegro molt que estiguis bé, i en període d'adaptació... normal..
Un petó enorme i molta energia guapo!

míriam ha dit...

hola rei!!

així q "missing en àfrica" ... quina aventura!!! tu pole pole com diu ells, anar-te adaptant a poc a poc i sobretot disfruta cada minut, seran records que t'emportaràs per sempre.
molts petons, míriam

Anònim ha dit...

ÀNIMS!!! QUE ARA COMENÇA LO MÉS BÒ!!!
des de Barcelona t'enviem un petó ben fort, molta força i que you improve your inglish very well... jajaja
jo tindria el mateix problema... ja ens eniras informant!!!
pensem amb tu!!!

Anònim ha dit...

Soc la Xisca!!!

Unknown ha dit...

Que tal van les coses Biel, ja que per aquí estan com sempre....

Segur que ja tindrás molta feina...., no com el primer dia ....

Una abraçada !