divendres, 12 de febrer del 2010

Dumela Mma / Rra

Hola a tots/es!!!

Segueixo amb les meves aventures en terres de Botswana ( prometo que en el següent relat penjaré fotillos ok)

Per aquí les coses, en procès d'adaptació-acceptació. Estem en ple estiu això vol dir, que arribem a 40 graus en ple dia i per la nit, la temperatura no varia gaire!!!!

Com us vaig comentar, estic vivint amb la meva "mentor". Les coses van bé, m'ha comprat una nevereta per l'habitació i una calaixera que necessitava!!! i amb els nanos són molt simpàtics.
Però m'estic plantejant, el mes de març fer un canvi de vivenda, ja que diguem, necessito més independència!!! ja us informaré de les meves novetats.

Pel tema llengua, em vaig defensant!!! el meu anglès va millorant i vaig aprenent setwanès!!! però a vegades no ens entenem mútuament, no pel tema llenguatge sinó per interpretacions diferents a nivell cultural, ideológic-religiós.

El pes cristià de l'organització es fa nota, tot i q a mi no m'imposen resssss!!! el diumenge vaig anar a missa ( 1a vegada a la vida, qui ho diria!!!!) però aquí la gent entra en estat posseït i canten , jo ho vec com una mena de festival- rave, fins i tot és divertit, si ho analitzes sociològicament!!! però tranquils que ara no em faré pas aficionat!!!!!!

Doncs, això és tot!!!
Segueixo la setmana que ve

Tsmaya Sentle

3 comentaris:

EstheR ha dit...

Ueeeeeeeeeeeeeee!
Més detalls de la teva estada! que guay!! jejeje!
quan vaig estar a Guinea, també vaig anar a missa, i és tota una experiència!
M'alegro que tot et vagi bé, i que ens puguis anar explicant les teves aventures.
Petonets,
Esther.
Petons del Manel també!!! Que pregunta per tu!

Miguel ha dit...

Hola sobrino, ya ves que dede Gijón tambien se te sigue.
Al final vendras cristianizado y encima con canticos, te contrataran en las parroquias del barrio.
Bueno espero que continues descubriendo ese maravilloso mundo y sobre todo esa cultura.
Ya contaras de tus azañas y haceres por esos lares del mudo.
Un beso desde Gijón.

Marta B. ha dit...

Hola, Biel!
Me n'alegro que vagi bé per allà i que t'hi vagis adaptant bé. Segur que els canvis afecten gairebé tot. Com va la feina? En què consisteix exactament?
Bé, seguiré llegint els teus relats.
Molts records! :)